sâmbătă, 24 iulie 2010

If you carry your childhood with you, you never become older.

       Imi aduc aminte cat de mult imi placea sa fiu mica,fara griji si fara prea multe obligatii.Era foarte diferit de ceea ce este acum si parca as vrea ca totul sa nu fi trecut asa de repede.Am foarte multe amintiri din minunata mea copilarie.Imi aduc aminte de felul cum ma jucam cu ceilalti de-a mama si de-a tata si nu pot sa exprim in cuvinte ceea ce simt cand ma gandesc la acele vremuri.Primul pas spre gradinita,prima zi de clasa 1,prima mea deceptie din dragoste , primul caiet de la gradinita ,(primul fum de tigare), primul sarut ,primul meu carnet de note sunt in mintea si inima mea.
     Chiar si prima mea scrisoare de dragoste primita de la un baiat mi-o amintesc.Continutul nu mi-l mai amintesc sigur dar plicul rosu cu putin alb mi-a ramas intiparit in minte.Eram asa de bucuroasa cand l-am primit mai ales ca imi placea tare mult de baiatul care mi-l trimisese.Eram oricum foarte mica dar acesta este unul din cele mai frumoase momente din copilarie.
     Sunt atatea lucruri carora le duc dorul si cateodata as da orice sa mai am doar cateva minute din copilarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu