joi, 5 aprilie 2012

at the end of the day..


M-am gandit , in ultimul timp , si am incercat sa ma conving de faptul ca imi e mai bine singura.Dar , adevarul e ca nu imi e bine singura .Nu e bine sa continui sa ma distantez , sa nu tin legatura ,atat cat ar trebui ,cu oamenii care tin la mine si la care tin atat de mult , doar de dragul de a nu mai fi ranita.Asta nu e un motiv destul de bun.I don't wanna loose you , none of you , dar nu e de ajuns sa imi doresc doar eu lucrul acesta.Pentru ca , in ultimul timp , am simtit ca prea putini oameni ma mai doresc in viata lor , unii pur si simplu renunta , altora nu le pasa.Si nu mi-e usor sa ma simt asa , de aceea imi doresc sa ma distantez:ca sa nu mai fiu ranita.Pentru ca am momente cand simt ca nu apartin niciunde , ca nimic nu e cum trebuie , cand stric tot ce e in jurul meu.Si am cateodata impresia ca celor din jur le va fi mai bine fara mine ,so I keep the distance.Am I wrong?


P.s Chiar e cumpararea unei perechi de balerini mai importanta decat mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu