duminică, 12 ianuarie 2014

The only person standing in your way is you.

 Sunt foarte conștientă de faptul că,până ce nu voi pune piciorul în prag,îmi distrug singură șansa la fericire.De teamă sau nu,nu știu exact.Dar continui să aman,conștient sau nu,mintindu-mă că mă pot descurca și singură.Am putut atâta timp,nu mai vreau,nu cred că mai pot.Adică pot,dar nu mai vreau.Vreau ca la sfârșitul zilei,să fie cineva acolo care să mă ridice și să îmi zică că totul o să fie în regulă,că îl am pe el,el să fie puterea mea,gândul meu bun printre atâta fum....
  Este un cerc vicios din care,se pare,că nu am scăpare.Nimic nu e ceea ce pare,nimic nu e ceea ce ar trebui să fie.Îmi vreau libertatea aia...care era a mea,și pe care mi-ai luat-o,cerându-ți doar iertare.Un lucru jalnic,jalnic...atât de jalnic.
  La naiba,e iar ianuarie.De ce  nu se poate șterge luna ianuarie?A dracu luna...
  De fapt,nu e luna de vina,tu ești de vina.Din cauza ta urăsc eu luna asta,din cauza ta în luna asta mă simt ca dracu.
  Mi-e frică.Recunosc,mi-e tare frică și te vreau aproape.Dar ,pfff.
  Eu sunt aia care distruge tot,pentru că,recunosc,mi-e tare frică.Am nevoie să știu ce dracului trebuie să fac.Dar până atunci,sper să pot sta liniștită,în banca mea și să nu mă apuce vreo nebuneală de moment,care este tipică mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu