sâmbătă, 20 aprilie 2013

it's ok now,just let it go

 Dacă mi-ar fi spus cineva o trezesc într-o zi şi o realizez nu mai doare la fel de tare , nu cred fi crezut.Timpul vindecă , oricât de mare e rana.Cicatricea rămâne , da , amintirile rămân şi ele , dar durerea trece în timp , ne mai rămâne doar amintirea ei , amintirea a tot ce a fost odată.Nu-mi pare rău ai trecut prin viaţa mea , nu-mi pare rău odată te-am considerat ''totul meu'' , nu regret nimic din câte s-au întâmplat între noi ,nu regret absolut nimic.

Mi-a fost dor de tine un timp , mi-a luat ceva dezobişnuiesc te am prin preajmă la fel ca înainte ,mi-a luat ceva îmi dau seamă cum sunt lucrurile de fapt , înţeleg , dar în cele din urmă am făcut-o , şi se pare am ales calea cea bună .Tu ,nu ştiu , dar îţi doresc tot binele din lume...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu