miercuri, 26 februarie 2014

nu-mi mai alerga ca nebunu' prin venee

 am zis ca nu mai scriu despre tine.dar cand fac eu ceea ce zic?(ma refer aici strict la mine.atunci cand zic ca fac ceva care are legatura cu ceilalti,o fac).am zis ca esti fericit fara mine si ca te voi lasa in pace,ca nu ma voi mai gandi la tine,la noi si la tot ce am fost.si am reusit aceasta performanta pentru o perioada de timp,mi-am ocupat mintea cu altcineva si altceva,dar fara sa vreau am ajuns,intr-un final,sa ma gandesc tot la tine.mai are rost sa scriu aici ca imi e ataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat de dor de tine?aici ma descarc eu cand am prea multe in cap si nimeni sa ma asculte.am inceput sa aberez.imi place sa aberez.
 mi-e dor de Monica ratata,dar e ratata momentan asa ca o las in pace.
 uneori obosesti.si obosesti atat de tare incat ai nevoie de o pauza.e ok sa iei o pauza,sa te detasezi,chiar daca uneori nu mai vezi asa de limpede din cauza lacrimilor.eeehhh
 tot dau pe replay melodia ''What's up-Taxi''.ma ajuta sa fiu in regula atunci cand nu am chef nici ca respir.
 uneori uit sa respir cand ma gandesc la tine.te simt prin vene si uneori ma doare,pentru ca alergi prea repede de colo-colo,din inima in creier.mai inceteaza,serios:))
 am incercat sa ne reparam reciproc.tu ai ajuns sa ma schimbi in bine si nu am avut niciodata sansa sa iti spun lucrul asta.
 mi-e dor de rasariturile si apusurile petrecute impreuna,de privirea aia a ta care zicea :''ma bucur atat de tare ca esti aici.dar voi fi in regula.in cele din urma.
''Taxi, du-ma unde vrei
Oriunde as merge, stiu bine ca voi fi ok
Vreau sa cred ca nu-mi mai pasa
Du-ma unde vrei
Dar nu ma duce acasa.
Si acum, luminile pe rand par sa se stinga
Tre’ sa fac ceva ca placa nu se schimba.
Prea mandru ca sa recunosc ca imi lipsesti
Acasa nu-i acasa cand tu nu esti.
Sa cred ca-i mult mai bine fara tine
M-as minti...
Am incercat sa schimb si mobile si hainele si viata
Tot cu tine-n minte ma gaseste dimineata
Nu pot sta aici unde-am fost doi
Si-acum doar eu.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu