duminică, 9 mai 2010

6 days left


Ma doare capul ingrozitor.Ma simt ametita si vad cum totul se invarte in jurul meu de parca acum as fi coborat dintr-un roller coaster.Am chef de absolut nimic si imi vine doar sa dorm si sa ma tolanesc in pat,sub plapuma.In loc sa continui cu invataul am decis sa imi iau o pauza de o ora si sa ma mai ''joc'' la calculator desi stiu ca scoala ar trebui sa fie acum pe primul loc.Dar..o sa ma descurc ca doar ma stiu.

Ma gandesc intr-una la weekendu' viitor si la distractia de care o sa am parte.Cu lacrimi in ochi o spun deoarce abia astept sa simt libertatea si toate sentimentele pe care nu pot sa le explic in cuvinte.Vine vara,vacanta si dupa vacanta o sa incep si eu liceul pe care il astept cu mare,mare nerabdare.

Dar pana weekendul viitor mai e o saptamana destul de grea mai ales din cauza testarii la mate de care imi e foarte frica pentru ca chiar vreau sa iau o nota mare,si cu care sa fiu multumita.


In momentul acesta nu ma simt prea bine,cred cqa din cauza racelii dar sper sa imi revin pana miercuri ca sa nu trebuiasca sa nu pot sa nu ma duc sa dau testarea.Abia astept testare dar nu ca imi place sa o dau dar vreau sa scp mai repede de ea=)).hai pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu