joi, 20 mai 2010

At least I know that you are ok.



Nu drgule,nu m-am schimbat chiar deloc.SUNT TOT EU!Numai ca putin mai matura,mai schimbata dar tot eu pana la urma.Tot eu,cea care te iubeste enorm si tot eu cea care isi exprima sentimentele fata de tine fara sa se gandeasca la consecinte.
Acum sunt gata sa las totul doar ca sa fiu fericita,ceea ce inainte nu prea faceam.Sunt intr-un continuu razboi,incercand sa redescopar ceea ce vreau si ceea ce simt cu adevarat.E cam greu dar stiu ca o sa fiu bine.
Sunt tot eu numai ca acum sunt sa zicem..mai singura ca niciodata.Poate ca nu sunt dar asa ma simt.In afara de cateva persoane,restu si-au luat ''concediu'' si sunt prea preocupati cu altceva,mult mai important ca mine ca deh sunt chiar invizibila de vreo 5 luni.
Si acum macar stiu ca esti destul de bine si stiu ca traiesti si asta ma bucura si imi da putere sa merg mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu