luni, 31 mai 2010

?


      Atatea ganduri imi inunda mintea si , sincer imi vine sa imi dau capul jos si sa stau fara el ca sa nu mai gandesc atat.Nu-mi place sa imi treaca astfel de ganduri prin minte deoarece stiu ca mereu gresesc si de data asta o sa fac la fel.Si imi pun tot felul de intrebari la care nu pot sa raspund deoarece intervin sentimentele si cand e vorba de sentimente totul se complica.Da,  chiar nu stiu ce simt.Stiu doar ca , de fiecare data cand il vad nu ma satur si vreau sa il mai vad , sa stiu ce face , cum o mai duce pe toate planurile(inclusiv cele sentimentale) , si mai stiu ca sunt putin geloasa.Dar de asemenea nu as spune ''Nu'' unei noi incercari pentru ca a trecut mult timp de la ultima incercare si , m-am mai maturizat de atunci.Si , ca de obicei astept ca timpul sa-mi descopere totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu