luni, 30 august 2010

   [......................................................... ]
   Ai reusit sa imi dai planurile , mai bine zis viata peste cap doar intr-o singura noapte. My heart was blinded by you..A fost special si de neuitat.La inceput imi era frica sa nu fac greseli ca de obicei dar , pana la urma am lasat totul deoparte , macar pentru o seara.
Apoi au urmat cele mai fericite zile din viata mea.
   Apoi a urmat golul. Te-ai dus. Si eu n-am stiut de ce ma doare locul unde obisnuiam sa am o inima. N-am stiut cat de plin de durere se simte golul. N-am stiut.N-am stiut niciodata ca n-ar fi trebuit sa te las sa fii ceva din mine. M-am intragostit ca o idioata de tine, dar cand am inceput sa tin la tine, tu te-ai indepartat. Cand ai plecat, am uitat sa-mi scot inima din tine si nu ti-a pasat. Ai luat-o cu tine. Nu regret nimic din ce a fost oricum. Si mi-am dat seama ca nu mai erai si eu nu eram bine, asa cum promisesem ca o sa fiu.Dar sunt puternica , mereu am fost.

   A fost frumos cat a durat! Iti multumesc! Iti doresc sa ai o viata frumoasa! Si chiar o spun din inima, nu doar pentru ca suna frumos!

   Recunosc ca de multe ori iti simt lispa ingrozitor de mult. Mi-e dor sa ma imbratisezi si sa ma faci sa ma simt mititica la pieptul tau.Dar trecutul a ramas in urma si lupt pentru a-l pastra acolo , in trecut.Insa sunt silitoare , sa stii.Ma bucur ca inca vorbim si ma multumesc cu atat.

                                                                                   Multumesc!Sa fii fericit.                                                                                                                                                          Cu dragoste,
                                                                                                                        Vio
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu