vineri, 8 octombrie 2010



  E atat de minunat sa vezi ca cineva se bucura cand te vede , chiar si pentru cateva minute pe zi.Nu trebuie sa mi-o spuna nimeni  , o simt pur si simplu.Stiu ca e complicat dar deja m-am obisnuit .Imi place tot.
Sunt toata ziua plina de energie si cu zambetul pe buze si mi se spune ca sunt molipsitoare si draguta...Ador sa ma zbengui pe acolo si o ador pe Gabi,Sabina si restul fetelor.
  Ahh..si mi se zice la scoala in mai multe feluri:Vio,Vikinga(asa-mi zice Cristina)Iulia(asa-mi zice Gaby..cica am fata de Iulia:-??),Cristina(habar nu am de unde,cum si cand) si vicleana=)).See ya! 


''Everytime I see your face
My heart smiles
Everytime it feels so, and it hurts sometimes
Created in this world to love, to hold, to feel, to breath, to live you
Dangerously in love...''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu