vineri, 10 decembrie 2010

Story.

   Stau ganditoare si-l privesc pe furis.Cu un mici zambet in coltul gurii se uita prin jur.Cand observ ca se uita , intorc privirea usor si il pacalesc ca ma uitam in alta parte.E adorabil fara ochelarii lui cei negri(la fel de adorabil e si cu ochelari)si cu zambetul lui strengaresc.Imi vine sa-l iau in brate si sa ii zic ca am fost cea mai fericta cand l-am revazut , cand toate sperantele mi se stinsesera.Crezusem ca nu mai vine , crezusem ca a preferat sa ma ocoleasca si sa o ia pe un alt drum dar m-a pacalit.Eu il pacalesc pe el , el pe mine ,nevinovati.It's just a game.Am promis ceva si asta fac.
   Cand l-am zarit nu-mi venea sa cred ca Dumnezeu imi face bucuria asta.Cu ochii plini de lacrimi l-am vazut ,printe multimea aceea de oameni si mi-a zambit.Mi-a zis incet ca mereu da de mine in timp ce asteptam acelasi metrou.Il priveam cum sta la cativa cm de mine si ma priveste cand crede ca nu-l vad.E atat de haios cand rade.Sunt fericta si ochii-mi stralucesc de fericire.Isi mai scoate din cand in cnd telefonul , pune un cod si butoneaza cate ceva apoi ridica iar privirea spre mine si ma face sa rad.Stop:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu