miercuri, 19 octombrie 2011

Endless nightmares..


Ma aflu pe holurile scolii ,undeva pe la mijlocul holului in care obisnuiam si imi placea sa imi petrec timpul in primul an de liceu.Nu as putea sa exprim in cuvinte teama ce o simt , ma copleseste.Nu trebuie sa imi zica nimeni ce se intampla , simteam deja ,trebuia doar ca mi se confirme.Vedeam totul schimbat , multe lucruri mutate , oameni noi , necunoscuti , aprope ca nu mai recunosteam nimic.Cati ani trecusera?Pe putin 3.Locul in care ''ieri''statusem , nu mai era la fel.Ma simteam ca si cum fusesem deconectata de viata timp de 3 ani...ceva mai groaznic ca asta nu putea sa existe.
3 ani pierduti din viata mea, 3 ani traiti intr-un loc nefericit ,3 ani in care totul s-a schimbat atat de mult.Numai eu am ramas aceeasi , pe dinauntru cel putin.Parul meu blond , sau cel putin asa obisnuia sa fie , acum e saten si lung, fara nicio forma.Unghiile mele sunt diferite.Ma vreau pe mine , vreau sa fie totul la fel , nu vreau asta , ce am facut sa merit asta?


Am pierdut 3 ani din viata , nu mai stiu nimic de persoanele care faceau parte din viata mea , s-au intamplat atatea in 3 ani cu ei.Ce s-a intamplat cu ei , cum sunt?Cine poate sa-mi raspunda , cine?
Vad pe cineva cunoscut , in sfarsit.Off , ce dor mi-a fost de tine.Te uiti la mine cu ochii tai verzi frumosi ,pe care i-am iubit dintotdeauna , ti-a fost dor de mine..Am atatea intrebari sa-ti pun , tu nu raspunzi.Ma cunosti dar parca nu sunt eu.Eu sunt tot ce-a de ieri , iar tu pari putin schimbata.Te-ai schimbat , acum il ai pe el alaturi de tine , pe S.Esti fericita , se vede.Si el e.Stie atat de multe despre mine ,ii povestisei despre mine ,atunci cand nu eram doar o amintire.Dar el pentru mine e doar un necunoscut.Ceva lipseste ,cineva imi lipseste si parca nimic nu mai are sens.Pe prietenul lui S., C. , nu am apucat sa-l cunosc , toate s-au schimbat..
Ma simt goala , trista , parasita.Cum as putea sa o iau de la capat , sa o iau pe acelasi drum,in care am stat locului 3 ani , sa incerc sa retraiesc ceea ce nu o sa pot sa redau niciodata?Cum?
Si voi , ce s-a intamplat cu voi?Nu-mi spuneti ca ati terminat liceul si eu de abia il incep?Cum?De ce?
-Pentru ca ai fost in coma timp de 3 ani..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu