vineri, 17 februarie 2012

Go ahead,make my day.

Initial,incepusem aceasta postare cu un motiv anume , dar l-am schimbat pe parcurs , sau ,de fapt , o sa fie doi in unu'.

Dupa aproape un an in care nu ne-am mai vazut ,simt nevoia sa ote vad din ce in ce mai des.Adica ,tu nu te-ai schimbat ,nici eu prea mult , mi-e dor de tine si de toate lucrurile pe care le faceam impreuna , bune sau rele.Ok ,s-au mai schimbat unele lucruri , dar nu foarte mult.Tu mereu apari cand trebuie,constant si iti multumesc , caci cateodata reusesti sa ma salvezi de ...mine.

............................................................................................................

Si , desigur ,iar am pus la suflet toate tampeniile care mi le-ai zis.Si pe mine ma punea in dificultate acea conversatie , mai mult decat tine , crede-ma , dar totusi am stat si am infruntat sentimentul, am luptat, ceea ce tu nu ai facut.Hai sa dam bir cu fugitii , cum mi-ai facut tu mie de mai multe ori la rand , hai sa o facem ,si nu o sa ajungem prea departe.M-ai enervat ,really , dar ,fie , cum doresti tu.Fuck you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu