joi, 23 februarie 2012

Today I missed you(again)...

Ma vad inconjurata de sute de oameni,toti grabiti sa ajunga la destinatie.Intrasem si eu in ''jocul'' lor , dar ,m-am oprit pentru cateva minute ,lasandu-mi geanta sa-mi pice din mana.Nu voiam sa fac acelasi lucru ,nu voiam sa ma grabesc , sa pierd lucrurile frumoase din jurul meu,momentele pe care nu le voi mai primi inapoi.Asa ca m-am decis sa merg usor , alene , sa observ ,sa trag aer in piept ,caci aveam drum lung.Momentele in care mergeam dar in care mai  priveam inapoi , momentele alea , imi umpleau inima de nostalgie.Drumul pe care il parcurgeam impreuna il parcurg , de cateva luni incoace , singura , din nou.Tu ai luat-o pe un alt drum,foarte diferit de al meu.Nu cred ca o sa se mai intersecteze vreodata ,dar sper ca se va intampla.


Si oricat incerc sa inteleg , parca nu pot.Nu mai pot , nu mai vreau.Nu e posibil una ca asta , nu e posibil ce s-a intamplat azi si care , probabil , o sa se intample de fiecare data.Tu chiar nu vezi , sau nu vrei sa vezi?Stiu ca ti-e greu ,dar si mie imi e la fel de greu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu