miercuri, 12 decembrie 2012

12.12.2012

   Si uite cum trec zilele,și eu mi le petrec mai mult in pat.Abia asteptam să  ningă,asta inainte sa am piciorul in ghips,și acum nu ma pot bucura de ea intr-adevar ,decat de la depărtare.Dar am avut atâta timp pentru gândurile mele,sa fac ordine printre ele,sa le scot afara pe cele rele si sa le las doar pe cele bune.
   Mon ami ma ajută sa nu renunt la vise,sa sper din tot sufletul și asta o să  fac.O să  visez la ceea ce ai zis și iti promit ca intr-o buna zi nu o sa fie doar un vis,ci realitate.
  My dear,you've come a long long way,and you deserve to be really happy:D.Stiu ca ti-e greu ,but you have to be strong.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu