duminică, 20 ianuarie 2013

Stay.

  Cat am urat si blestemat in anii trecuti  luna Ianuarie , doar eu stiu!Se presupunea ca e prima luna din an , luna in care incercam sa o luam ''de la capat'' , luna in care ne bucuram ca am ''supravietuit'' anului ce a trecut.Dar bucuria a luat o intorsatura gresita acum ceva timp , transformandu-se astfel luna Ianuarie in cea mai ingrozitoare  luna,  pentru mine , cel putin,si urmand sa fie la fel de ingrozitoare si in anii ce au urmat.
  E atat de aiurea ca in fiecare zi ma simt de parca s-ar fi intamplat chiar ieri , e atat de aiurea ca de fapt au trecut ani , e atat de aiurea ca inca imi afecteaza viata , dar e si un lucru bun in ciuda tuturor lucurilor atat de urate , si anume ca m-a facut atat de puternica , atat de matura(desi uneori tind sa par doar un copil firav) , m-a facut sa privesc viata cu alti ochi.
  Dar anul acesta a fost diferit , pentru ca inceputul anului l-am petrecut cu el si am fost cea mai fericita si  promit ca nu o sa uit niciodata seara aia de Revelion , privirea din ochii lui ,sarutul de la noptii , convorbirile noastre si toate celelalte lucruri.Si astfel , anul acesta , luna Ianuarie a avut parte de unele imbunatatiri , pentru ca l-am avut pe el alaturi ,dar si pe dragele mele prietene.


    "And he hugged me. And I closed my eyes because I wanted to know nothing but his arms."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu