sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Perfectly imperfect.

 Nu-mi place de mine ca , dupa ce imi propun sa fac un  lucru , ajung sa ma razgandesc cand am ajuns aproape de final.Las lucrurile neterminate mereu , mereu.Las totul pe maine si nu e bine deloc.De ce maine , si nu azi?Asta e unul dintre multele mele defecte la care inca lucrez , dar sa stiti ca evoluez , seriosly.

 Si uite ca aproape s-a terminat si aceasta minunata vacanta care a fost absolut superba.Mi-e dor de Adrienne ,super colega mea de banca ,abia astept sa o vad , sa ne povestim , sa radem si sa stam impreuna in banca de la perete ,randul al patrulea.
 Am emotii cu privire la ziua de luni , in primul rand din cauza lui A. , dar si din alte cauze , pe care le pastrez pentru mine.I mean , I don't want to see you again because my feelings are so strong these days.So ,don't show your face in my first day of school , I beg you.I am happy now , or I think I am , I don't miss you as strongly as  I did and I really don 't need you anymore.I don't need anyone who doesen't need me!
 Sau , de fapt , n-ai decat sa te arati in prima zi , n-ai decat!but don't expect nothing from me , not even a ''hi''!

 It's my game now , so I make the rules.



 P.s. Mi-e dor de mare..

Un comentariu: