luni, 19 august 2013

I still think about you,i still miss you,i still love you

  Nu pot să zic că e trist ,pentru că nu e.E doar ciudat ,știi?
  E ciudat că incă imi e dor de tine , și uneori un dor din ăla nebun ,deși nu ne-am mai spus o vorbă bună de un car cu ani.Ei ,nu chiar un car...
  Pe de-o parte ,parcă a fost ieri.Incă imi amintesc tot ce-ți plăcea și ce te făcea să te incrunți , incă imi amintesc imbrățisările  tale și incă imi amintesc cum tânjeam dupa ele ,ca un copil mic după ...paturica lui norocoasă .Când s-a ajuns aici ,îmi poți spune tu mie? Poți ,te roog?
  Mă intreb uneori dacă și ție îți e dor de mine și știu răspunsul ,dar ceva ne oprește să fim cum eram odinioară:frica.
  Nu știu ce o să urmeze , nu știu cum o să fie drumurile noastre ,dacă o să se mai intersecteze ,dacă o să ne mai fie dat să ne îmbrățișăm din toată inima vreodată , dar eu îti doresc oricum fericire si sănătate alături de cei dragi.Sper sa-ți amintești de mine peste ani ,așa cum și eu îmi voi aminti de tine.
  Se presupunea că am trecut peste și poate am facut-o ,poate nu.Dar dorul de tine incă exista..
                                                                                                                                           Take care.
                                               



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu