vineri, 12 iulie 2013

băftosu'

 Nu-mi ieşi din minte.Eşti mereu acolo , mă înnebuneşti  , vorbeşti cu mine ,ţipi , gesticulezi ,îmi dai sfaturi ,îmi cânţi.Mai opreşte-te , lasă-mă să respir ,LASAAA-MĂĂĂ!
 
  Oh , îmi pare rău...ştii că nu am vrut să urlu la tine.Doar că mă nemulţumeşte lucrul ăsta ,şi nu ştii cât.
 
  Mi-e dor să mă plimb aiurea , fără o destinaţie precisă , şi să mă întorc tot în scara blocului tău.Mi-e dor să te strâng în braţe şi mi-e dor de nopţile alea în care eram fericită doar fiindcă eram împreună ,fiindcă puteam să îţi ascult liniştită bătăile inimii şi svbad cânta pe fundal.Da , ştiu şi de el.Ei , cum de unde?
 
  Hai ,gata!Ajunge.Nu te mai uita aşa la mine , nu o să îţi zic lucrurile alea.Eşti  conştient de ele , dar nu le vei mai auzi.Nu azi , nu acum.Doar mai aşteaptă puţin şi totul o să fie în regulă.
 
  Off,vrei să îţi şi promit acum?În regulă , îţi promit.Îţi promit că vei fi în regulă ,că într-o zi o să te trezeşti şi nu o să mai doară la fel , îţi promit că numele persoanei pe care o dispreţuieşti atât de mult acum ,o să fie doar numele persoanei lângă care eşti într-adevăr fericit.
 
  Da , fericirea chiar există şi vei avea parte de ea!
 
  Ţi-aş mulţumi în fiecare zi pentru că mi-ai zis cuvintele potrivite în momentul ăla , pentru că tu ai fost cel care m-a ajutat , în cea mai mare parte , să înţeleg ce aveam de înţeles.
 
  Vorbele tale mi-au rămas întipărite în minte , şi de fiecare data când îmi e greu ,mi te imaginez spunându-mi-le.Şi după ce le spui şi îmi zâmbeşti , iar eu mă calmez , tot în minte îmi rămâi ,eşti mereu acolo , vorbeşti cu mine şi uneori reuşeşti să mă înnebuneşti. Mai termina.Glumesc.Tu continua acolo , te ascult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu