miercuri, 2 iunie 2010

It's almost over now.Part 1(Nu plange ca s-a terminat, bucura-te ca s-a intamplat)

Mai e doar o saptamana si se termina clasa a 8-a.Nici nu s-a terminat si incepe sa imi fie dor.O sa imi fie dor mai ales de colegi,de toti,chiar daca unii m-au cam enervat cateodata.

Acum,ca mai avem doar o saptamana de petrecut impreuna toti incercam sa soarbem si ultimul strop de fericire din aceste clipe si incercam sa ne intelegem cat mai bine si sa ne aratam sentimentele fara sa tinem cont de altceva.

Azi a fost o zi minunat de frumoasa pe care am petrecut-o facand poze cu iubitii mei colegi.O sa imi fie tare dor desi ziceam ca abia astept sa scap de scoala asta.Aici am invatat atat de multe lucruri.Am invatat ce inseamna cu adevarat prietenia,iubirea,increderea dar am invatat si ce inseamna ura,durerea si multe alte sentimente nasoale despre care nu am chef sa discut acum deoarece sunt prea bine dispusa.

Iata cateva dintrre pozele de azi ;x :

                     

Elenaa e una dintre colegele cu care ma inteleg super bine;x.Nu era foarte grea:))P.S.  I Heart You!


Iancuu;x.E super nebuna si ne intelegem deoarece suntem doua nebune si eu o iubesc asa cum e!


Ei :))


Cu diriga.Scuzati fetele :-j

Iar Elenush:));x

Adi;x O sa-mi fie dor de isteriile ei:)).

Toctavian;x Il iubesccccc;x:))




Alexxx;x e o fata dulce si draguta.


Bibi;x e o colega minunata si o prietena minunata.

Cu doamna de romana:D

Zamfir:)
Daniela:)
Ionut;x
Impacarile sunt dulci;x:))
Catalin buletin:));x

Acestia sunt doar o parte din colegi dar inca nu am terminat:))

PROSTEALA:







P.S. O zi superbaaaaa;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu