miercuri, 4 august 2010

Am sa stiu candva cand sa ma opresc si cand sa merg mai departe.


       Mi-e dor de tine ingrozitor.Chiar nu stiu cum sa iti mai arat asta.Imi vine sa te scot din vis si sa te strang tare in brate.Dar e timpul sa trec mai departe.Mai departe.De cate ori nu mi-am repetat cuvintele astea ca sa si incep sa le si cred doar eu stiu.Dar chiar am inceput sa cred si sa fac asta.Azi incerc sa uit sa ma mai agat de amintirea ta, de cel mai frumos lucru care l-a intalnit propria-mi existenta vreodata.Am mai zis asta pana acum dar acum chiar am de gand sa o fac.E ca un fel de promisiune pe care mi-o fac mie dar , pe care , stiu ca oricum nu o sa o respect niciodata si mereu o sa o iau de la capat.O sa ingrop tot.Tot.Dar o sa fie bine deoarece tot o sa mai dezgrop ceva din cand in cand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu