duminică, 23 ianuarie 2011

Leapsa avec mami Adriana.

1)Luaţi cartea cea mai la îndemînă, deschideţi la pagina 47 şi scrieţi aici al 9-lea rînd..
Un om scund si enervant se fâțâia de colo-colo,facand poze...

2) Fără să verificaţi, cît e ora?
Ora 14.

3) Verificaţi!
13.59

4) Cum sînteţi îmbrăcat?
Blugi,o bluzita gri.

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Facebook.

6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Muzica populara.

7) Cînd aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Joi,am fost la scoala.

8) Ce-aţi visat ieri noapte?
Am visat ca un baiat ma invartea si ma saruta.

9)Cînd aţi râs ultima data?
Aseara.

10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sînteţi?
Tablouri.

11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Cred ca asa cumpara prima oara cartea de franceza pe care am pierdut-o si pe care trebuie sa o inapoiez si apoi vad eu.

12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Remember me.

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Nu cred.

15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă:nu-l mai supar pe Mihai.l

16)Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Stefania.

17)Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Alexandru.

18)V-aţi gîndit deja să locuiţi în străinătate?
Mai am timp.

19)Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună cînd intraţi pe porţile Raiului?
Nu ai fost prea cuminte dar hai intra.Habar nu am.

20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
Nu-mi vine nimic acum in minte...

21) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
Un film cu majorete.

2 comentarii: