luni, 24 ianuarie 2011

Whatever.I.m sick of saying sorry.


Am luat pur si simplu fotografia si am pus-o cu fata in jos.Nu mai suportam sa o vad acolo in fiecare dimineata si sa simt ca si cum mi-ar baga cineva un cutit in inima si apoi il rasucea.Nu mai suportam sa imi amintesc iar de tine si sa imi pun aceeasi intrebare pe care mi-o pun de cateva luni incoace:''De ce m-ai parasit asa,dintr-o data?Fara sa zici nimic.Ai spus ca vei fi mereu acolo,inca mai pastrez mesajul.Ai spus tu ca pe cei pe care ii iubesti nu ii faci sa sufere si totusi pe mine m-ai facut sa sufar de atatea ori .Inseamna ca nu ai tinut la mine nici macar putin...Cateodata imi aduc aminte de tine cu atata indiferenta si trec mai departe,vazandu-mi de drumul meu.Nu merita.Nu meriti.

i'll wait.always.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu