vineri, 23 septembrie 2011

Daca ar fii fost dupa mine , nu mai aveai ce cauta pe langa mine.Urasc lucrul asta si nu stii cat.De fapt , nimeni nu stie.Doar eu …
Am atatea lucruri de spus , s-au strans atatea cuvinte in ultimii ani.Cati ani?Ce mai conteaza?Nu conteaza cati ani au trecut , conteaza ca inca mai simt durerea aia care e acolo zi de zi.Dar zi de zi,nu glumesc.Pentru ca nu a fost zi in care sa nu mi se rupa inima de durere si ochii sa-mi fie plini de lacrimi ,mai mult sau mai putin.Dar tu inrautatesti situatia , o faci insuportabila.M-am intrebat cati ar fi rezistat atat cat am rezistat eu?Cati?Si cel mai ingrozitor e sa nu ai cui sa spui , cui sa te descarci.
Ma rog.Asta-i partea rea a vietii mele , dar exista si o parte frumoasa si incerc sa ma bucur de ea.De cand am inceput scoala ,m-am mutat cu Adri in banca.E diferenta mare intre fosta mea colega si cea noua , evident.Nu comentez mai mult dar ma bucur ca stau cu Adri ,care imi face viata mai frumoasa si mai fericita.De Georgeta m-am apropiat mai mult , ma bucur ca e tovarasa mea de drum.Si de Monica m-am apropiat , pot zice ca suntem mai apropiate decat am fost vreodata.Si lucrurile aste ma bucura enorm si ma bucur de ele...desi mai avem si zile mai putin bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu